ANUNȚ – ACHIZIȚIE

Analiza proces dialog social și civic – ghid

Caiet de sarcini

 

Asociaţia Inovatorium cu sediul in mun. Cluj-Napoca, Str. Poet Grigore Alexandrescu, nr. 37, ap.28, jud. Cluj, în calitate de beneficiar al proiectului “Dezvoltarea instrumentelor de consolidare a dialogului social si civic”, cod 151456, achiziţionează „Analiza proces dialog social și civic – ghid”

Modalitatea de atribuire: achiziţie directă

Sursa de finanţare: bugetul proiectului  „Dezvoltarea instrumentelor de consolidare a dialogului social si civic”, cod 151456

Detalii anunţ:

Tip anunţ: Achizitie directă

Tip contract: furnizare

Denumirea achiziţiei: Analiza proces dialog social și civic – ghid

Cod clasificare CPV: 73110000-6;

Conditii de participare: Ofertele de preţ se vor transmite pe email la inovatorium.cluj@gmail.com, direct unui reprezentant al Asociatiei sau la sediul din mun. Cluj Napoca, str. Grigore Alexandrescu, nr.37, ap.28, pana, cel tarziu in 21.11. 2021 ora 12:00

Criteriul atribuie: prețul cel mai scăzut

Valoarea estimată: 128.700 lei  fără TVA, respectiv 153.153 lei cu TVA

Termen limită primire oferte: 21.11.2021 ora 12:00

Informații suplimentare: Ofertele care nu indeplinesc cerintele solicitate, nu au fost transmise pe e-mail la inovatorium.cluj@gmail.com, direct unui reprezentant al Asociatiei sau la sediul din mun. Cluj Napoca, str. Grigore Alexandrescu, nr.37, ap.28, pana cel tarziu 21.11.2021 ora 12:00, vor fi respinse.

Eventualele solicitari de clarificare vor fi transmise pe e-mail la inovatorium.cluj@gmail.com, direct unui reprezentant al Asociatiei sau la sediul din mun. Cluj Napoca, str. Grigore Alexandrescu, nr.37, ap.28, pana cel tarziu 21.11.2021 ora 09:00 (inclusiv).

Modul de prezentare a ofertei

Ofertele se vor transmite pe email la inovatorium.cluj@gmail.com, direct unui reprezentant al Asociatiei sau la sediul din mun. Cluj Napoca, str. Grigore Alexandrescu, nr.37, ap.28, pana cel tarziu in 21.11.2021 ora 12:00 și vor cuprinde:

  1. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Operatorii economici care depun oferte trebuie sa fie constituiti legal, să nu se afle in nici una din situatiile de anulare a constituirii si sa aiba capacitate profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului.
  2. 2. Modul de prezentare a propunerii tehnice:

Propunerea tehnica trebuie sa reflecte asumarea de catre ofertant a tuturor cerintelor/ obligatiilor cuprinse in caietul de sarcini şi/sau în cererea de oferta.

  1. Modul de prezentare a propunerii financiare:

– Ofertele de preţ se vor transmite pe email la inovatorium.cluj@gmail.com, prin curier/ posta la sediul din mun. Cluj Napoca, str. Grigore Alexandrescu, nr.37, ap.28, sau direct printr-un reprezentant al Asociatiei

– Oferta are caracter ferm si obligatoriu, din punctul de vedere al continutului pe toata perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 15 zile, trebuie sa fie semnata, pe propria raspundere, de catre ofertant sau de catre o persoana împuternicita legal de catre acesta. Actul prin care operatorul economic îsi manifesta vointa de a se angaja din punct de vedere juridic în relatia contractuala, îl reprezinta formularul de oferta.

Pretul din formularul de oferta se va exprima în lei, cu si/sau fara TVA, si nu poate fi modificat pe perioada de valabilitate a acestuia.

Preturile vor include toate cheltuielile, taxele, impozitele si contributiile legale de orice natura în legatura cu obiectul contractului.

Intocmit,

Responsabil proiect

Maria Ariadna Feher

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin

“Dezvoltarea instrumentelor de consolidare a

dialogului social si civic”, cod 151456

Asociatia INOVATORIUM (Beneficiar)

Adresa: mun. Cluj-Napoca, str. Poet Grigore Alexandrescu, nr.37, ap.28

Tel.: 0752186660  E-mail: inovatorium.cluj@gmail.com

ANUNȚ – ACHIZIȚIE

Servicii de informare și publicitate

Anunț

 

Asociația INOVATORIUM cu sediul în mun. Cluj-Napoca, Str. Poet Grigore Alexandrescu, nr. 37, ap. 28, jud. Cluj, în calitate de beneficiar al proiectului „Dezvoltarea instrumentelor de consolidare a dialogului social și civic”, cod SMIS 151456, achiziționează Servicii de informare și publicitate.
Modalitatea de atribuire: achiziție directă
Sursa de finanțare: bugetul proiectului „Dezvoltarea instrumentelor de consolidare a dialogului social și civic”, cod SMIS 151456

Detalii anunț:

Tip anunț: Achiziție directă
Tip contract: furnizare
Denumirea achiziției: Servicii de informare și publicitate
Cod clasificare CPV: 22462000-6
Condiții de participare: Ofertele de preț se vor transmite pe email la adresa inovatorium.cluj@gmail.com, direct unui reprezentant al Asociației sau la sediul din mun. Cluj Napoca, str. Grigore Alexandrescu, nr.37, ap.28, până, cel târziu în data de 20.04.2023, ora 12:00.

Criteriul atribuie: prețul cel mai scăzut

Valoarea estimată: 24.300 lei fără TVA, respectiv 28.917 lei cu TVA

Termen limită primire oferte: 20.04.2023, ora 12:00
Informații suplimentare: Ofertele care nu îndeplinesc cerințele solicitate, nu au fost transmise pe e-mail la adresa inovatorium.cluj@gmail.com, direct unui reprezentant al Asociației sau la sediul din mun. Cluj Napoca, str. Grigore Alexandrescu, nr. 37, ap. 28, până cel târziu 20.04.2023, ora 12:00, vor fi respinse.
Eventualele solicitări de clarificare vor fi transmise pe e-mail la adresa inovatorium.cluj@gmail.com , direct unui reprezentant al Asociației sau la sediul din mun. Cluj Napoca, str. Grigore Alexandrescu, nr. 37, ap. 28, până cel târziu în data de 18.04.2023, ora 09:00 (inclusiv).

Modul de prezentare a ofertei
Ofertele se vor transmite pe email la adresa inovatorium.cluj@gmail.com, direct unui reprezentant al Asociației sau la sediul din mun. Cluj Napoca, str. Grigore Alexandrescu, nr. 37, ap. 28, până cel târziu în data de 20.04.2023, ora 12:00 și vor cuprinde:
1. Capacitatea de exercitare a activității profesionale Operatorii economici care depun oferte trebuie sa fie constituiți legal, să nu se afle în nici una din situațiile de anulare a constituirii și să aibă capacitate profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului.
2. Modul de prezentare a propunerii tehnice:
Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor cerințelor/ obligațiilor cuprinse în caietul de sarcini şi/sau în cererea de ofertă.
3. Modul de prezentare a propunerii financiare:
– Ofertele de preț se vor transmite pe email la adresa inovatorium.cluj@gmail.com, prin curier/poștă la sediul din mun. Cluj Napoca, str. Grigore Alexandrescu, nr. 37, ap. 28, sau direct printr-un reprezentant al Asociației;
– Oferta are caracter ferm și obligatoriu, din punctul de vedere al conținutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 15 zile, trebuie să fie semnată, pe propria răspundere, de către ofertant sau de către o persoana împuternicită legal de către acesta. Actul prin care operatorul economic își manifestă voința de a se angaja din punct de vedere juridic în relația contractuală, îl reprezintă formularul de ofertă.
Prețul din formularul de ofertă se va exprima în lei, cu și/sau fără TVA, și nu poate fi modificat pe perioada de valabilitate a acestuia.
Prețurile vor include toate cheltuielile, taxele, impozitele și contribuțiile legale de orice natură în legătură cu obiectul contractului.

Întocmit,
Data: 12.04.2023
Vicepreședinte,
Maria Miheștean

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020
“Dezvoltarea instrumentelor de consolidare a
dialogului social si civic”, cod 151456
Asociatia INOVATORIUM (Beneficiar)
Adresa: mun. Cluj-Napoca, str. Poet Grigore Alexandrescu, nr.37, ap.28
Tel.: 0723278274, E-mail: inovatorium.cluj@gmail.com

ANUNȚ – ACHIZIȚIE

Servicii IT – dezvoltare platformă

Caiet de sarcini

 

Asociația INOVATORIUM cu sediul în mun. Cluj-Napoca, Str. Poet Grigore Alexandrescu, nr. 37, ap. 28, jud. Cluj, în calitate de beneficiar al proiectului „Dezvoltarea instrumentelor de consolidare a dialogului social și civic”, cod SMIS 151456, achiziționează Servicii IT – dezvoltare platformă.
Modalitatea de atribuire: achiziție directă
Sursa de finanțare: bugetul proiectului „Dezvoltarea instrumentelor de consolidare a dialogului social și civic”, cod 151456

Detalii anunț:

Tip anunț: achiziție directă
Tip contract: furnizare
Denumirea achiziției: Servicii IT – dezvoltare platformă
Cod clasificare CPV: 72212443-6
Condiții de participare: Ofertele de preț se vor transmite pe email la adresa inovatorium.cluj@gmail.com, direct unui reprezentant al Asociației sau la sediul din mun. Cluj Napoca, str. Grigore Alexandrescu, nr. 37, ap. 28, până, cel târziu în data de 18.05.2023, ora 12:00.

Criteriul atribuie: prețul cel mai scăzut

Valoarea estimată: 120.000 lei fără TVA, respectiv 142.800 lei cu TVA

Termen limită primire oferte: 18.05.2023, ora 12:00
Informații suplimentare: Ofertele care nu îndeplinesc cerințele solicitate, nu au fost transmise pe e-mail la adresa, direct unui reprezentant al Asociației sau la sediul din mun. Cluj Napoca, str. Grigore Alexandrescu, nr. 37, ap. 28 până, cel târziu în data de 18.05.2023, ora 12:00, vor fi respinse.
Eventualele solicitări de clarificare vor fi transmise pe e-mail la adresa inovatorium.cluj@gmail.com, direct unui reprezentant al Asociației sau la sediul din mun. Cluj Napoca, str. Grigore Alexandrescu, nr. 37, ap.28, pana cel tarziu 15.05.2023, ora 12:00 (inclusiv).

Modul de prezentare a ofertei
Ofertele se vor transmite pe email la adresa inovatorium.cluj@gmail.com, direct unui reprezentant al Asociației sau la sediul din mun. Cluj Napoca, str. Grigore Alexandrescu, nr.37, ap.28, până cel târziu în data de 18.05.2023, ora 12:00 și vor cuprinde:
1. Capacitatea de exercitare a activității profesionale Operatorii economici care depun oferte trebuie sa fie constituiți legal, să nu se afle in nici una din situațiile de anulare a constituirii și să aibă capacitate profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului.
2. Modul de prezentare a propunerii tehnice:
Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor cerințelor/ obligațiilor cuprinse în caietul de sarcini şi/sau în cererea de ofertă.
3. Modul de prezentare a propunerii financiare:
– Ofertele de preț se vor transmite pe email la adresa inovatorium.cluj@gmail.com, prin curier/poștă la sediul din mun. Cluj Napoca, str. Grigore Alexandrescu, nr. 37, ap. 28, sau direct printr-un reprezentant al Asociației;
– Oferta are caracter ferm și obligatoriu, din punctul de vedere al conținutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 15 zile, trebuie să fie semnată, pe propria răspundere, de către ofertant sau de către o persoana împuternicită legal de către acesta. Actul prin care operatorul economic își manifestă voința de a se angaja din punct de vedere juridic în relația contractuală, îl reprezintă formularul de ofertă.
Prețul din formularul de ofertă se va exprima în lei, cu și/sau fără TVA, și nu poate fi modificat pe perioada de valabilitate a acestuia.
Prețurile vor include toate cheltuielile, taxele, impozitele și contribuțiile legale de orice natură în legătură cu obiectul contractului.

Întocmit,
Data: 11.05.2023
Vicepreședinte,
Maria Elena Miheștean

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020
“Dezvoltarea instrumentelor de consolidare a

dialogului social si civic”, cod 151456
Asociatia INOVATORIUM (Beneficiar)
Adresa: mun. Cluj-Napoca, str. Poet Grigore Alexandrescu, nr.37, ap.28
Tel.: 0723278274, E-mail: inovatorium.cluj@gmail.com